2011-07-01

Ansökan inskickad!

Min ansökan till SBF skickades in med 53 minuters marginal! Förra året var jag säker på att komma med. Men även om jag gjorde det så var jag ju inte mentalt närvarande. Jag ser det som att jag "dansade in i väggen". Jag stod på Berns scen. Men min utmattningsdepression (som jag bestämt mig för att kalla den) hade gjort att jag inte kunde uppskatta det. Med facit i hand borde jag inte gjort ett nytt nummer. Speciellt inte försökt vara allas våta dröm Leia. När jag kände mig som en bluff. Visserligen världens mest guldpaljetterade sådan. Så i år söker jag med "Perhaps?".
Foto: Elin Parmhed
Det är mitt favvonummer och nog det som alltid fått bäst respons. Kanske för att jag känner mig självsäker med det när jag står på scen?
Men... jag tänkte hotta upp framträdandet med;
* ett städredskap
* en stol
* en tidning
* en stilig karl
Revansch. Pretty. Please.
May the faith be with me? ;-)

5 kommentarer:

  1. Adoria Amoria2011-07-02 19:00

    Hurra!!! Jag håller absolut alla tummar och tår för dig!
    Kram
    Adoria Amoria

    SvaraRadera
  2. Yeah! Vilket nummer sökte du med?
    Tummarna för oss!!!

    SvaraRadera
  3. Hello soulmate! Tack för igår, hoppas ni fortsatte kalaset i samma anda som det startade! Kram Maya

    SvaraRadera
  4. Hej soulmate! Nu har jag tillägnat ett inlägg till dig ;-)Du är förresten den andra "maya" med y jag känner. Bra betyg!!!

    SvaraRadera
  5. Adoria Amoria2011-07-03 21:39

    Jag söker med -Heart in a box.
    Tvångströja, teaterkniv, låtsasblod och utskuret hjärta - Ha, ha, ja vi får se om de tycker att det passar på festivalen.
    Söker du till Burleskapader också?

    SvaraRadera