2011-04-02

Showgirl Special 2 års kalas

Hipp Hurra för Showgirl Specials 2-årsdag!
Denna gång hos Drottningen av Vita Bergen
Har du en vas? Men har du ett stort glas då? Eh? Jaha. Var det PLASTBLOMMOR!
Att jag är sjukskriven kanske har sin förklaring! Så seg i kolan! Och i kroppen! Jag kom dit sist! När har det hänt förut ;-)
O Romeo, Romeo, wherefore art thou Romeo?
Det hängde farliga klänningar på rad....
Och dom var farligt snygga på! Grrr...
Jag var festfin i fotriktiga ilägg och paljettklädda tits!
 Obligatoriska gruppfotograferandet!
Kristalldrömmar gick i kras... och min Inclusiveklänning blev oskyldigt beskylld!
Fototillfälle ingen av oss kommer ihåg! Då är jag ändå nykter!
Puss Puss Wifey! Det här gör vi om nästa år!!!
När vi firade 1årskalas såg det ut så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar