2010-02-08

1års jubileum - hyllning till Duchess Dubois

Jag tog 1årsjubileumet på STÖRSTA allvar! Jag dukade i rosa. Men något kändes fel...
Så där ja! Vår Kittenville Newcomers affisch och det inramade fotot på oss fyra från vår debut!
Och så Duchess... som en rosa dröm!
Värdinnan uppstylad till tänderna. Självklart med blingbling my way!
Första gästen som anlände var Lady F. Vi skålade i rosa pinupdricka.
Inte behöver ni spela såååå fina flickor. I know you by now!
Klapp. Klapp. Jolie var redo för en helkväll med röda läppar och värsta snygga luggen!!!

Skåla i skumpa! Korkar är livsfarliga!


Fast tequila är ÄNNU farligare! Men farligast är snuskiga vuxenpoängskaraffer!
Vi provsmakade oss igenom pinuppdrickorna (som inte var lika goda som flaskorna är snygga). Jag tror att Jolie tyckte mina guldiga boobs var snygga. Hon vägde vad jag var värd... och det var tydligen ganska mycket! Yeah!
Miss D bjöd på roliga historier. Lady F var tillslut i CHOCK!

Jag tyckte vi var värda tårta. Happy first year!!!Och varför inte en liten kuk på det?
Fancy dessert? Och nej, det är inte en jättenipple! HA HA HA!!!
Däremot var det många JÄTTEGAPSKRATT!!!!
Och så tävlades det i uppmärksamhet. Nu är DU tyst! ;-)

Och så skrattades det ännu mer. Och hickades!

Och HYLLADES Duchess Dubois!

Och så var det dags för gruppfoto. Duchess var självklart med på bild. Och så hade vi stjärnan i bakgrunden.
"You teached us tiger"

Ett försök att vara allvarligt snygga...
Spårade så klart ut!!!
Det gäller att märka in reviret! Jolie was here!


Oh yes! Vilken lyckad kväll!!!
Jag skrattade så mycket att jag grät och ena lösögonfransen lossnade!

1 kommentar: