2011-03-21

Min dag med tre statusar

1. Har jobbat med typ världens viktigaste 12-sidiga dokument större delen av dagen. Ska byta namn på det innan jag skriver ut och mailar vidare... och det försvinner! Poff! Borta! Like magic! Fast inte av den roliga sorten. Bara att skriva om så gott man kommer ihåg. ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Trött och på väg hem när min pälskrage blåser av!!! Hur är det ens möjligt när det är en sån man måste trä huvudet igenom?!? Så jag springer efter och försöker fånga den med en påse i varje hand hand och en tung ryggsäck på. Joråsåatt... Morgondagens löp: "Kvinna jagar jätteråtta på söder"?
3. Denna dan!!! Fd ragg:"Gick in en gång på din blogg och skumläste lite och fick för mig att du gått över till andra sidan". WTF!!! Inte igen! Ifall någon fortfarande tivvlar; I love my gals och burleska tits... men jag bara tittar! Jag gillar killar... men är just nu för trött för att ens orka titta på dem. OK?

3 kommentarer:

  1. Ser att du har haft ett par harminiska dagar =)

    SvaraRadera
  2. Datorer är djävulen. Jag är helt övertygad, vad har annars under de senaste 30 åren skapat SÅ mycket frustration?

    SvaraRadera
  3. Ja ibland undrar man. För i och med att man (jag) blir beroende så måste det ju vara nåt djävulusisk bakom ;-)

    SvaraRadera