2011-02-19

Fancy + Daisy Dapper = kanske sant?

Daisy Dapper skickade ut nyhetsbrev och jag blev helt KÄR! Vilken fantastisk prickig blåsa (och en jävligt snygg modell!). Jag rusade dit efter jobbet då jag fått reda på att klänningen var i 1/stretch 2/utan dragkedja 3/fanns i stora (på riktigt stora) storlekar. Dessvärre hade de bara fått klänningen upp i stl L. Vilket betydde att mina boobies inte fick plats. Buhu :-(
Gulliga Matilda och hennes mamma som har Daisy Dapper är världens underbaraste! Så nu ska de försöka kolla med leverantören om de kan skicka en XXL till mig. Woho!
Fick dock grym beslutsångest när de visade den här med krage också. Jag älskar kragen! Men urringningen på den andra vann. Bara hoppas att mina boobs får plats! Fingers crossed!

Spana in Daisy Dappers du med här.

1 kommentar: