2010-02-28

Bye bye

Belsutet taget. No return. Även om det var bitter sweet att ha Jolie och Mr Jolie sovandes hos mig inne i stan. Tågen från Mupplandsväsby är helt enkelt inte att lita på ;-)
På det fancy hotellet på fridahemsplan kan man få gelehjärtan på huvudkudden om man har tur ;-)
Jag fattar INTE hur Jolies magiska tyllkjol fick plats i en av dessa väskor. It's alive. Bitter then life. Klockan 05:16 gick de hemifrån. Gäsp!!! Break a leg guys. Have fun!!!!!!

Jag ångrar mig redan! Men... det är rätt beslut!

3 kommentarer:

  1. Tack frida! Det var så fint! Och sen den fina presenten som jag hittade på jockes väska gjorde dagen!!! Så trist att du inte var där! Men jag hoppas på dej i Las Vegas!!! <3
    ps. ditt hotell var mysigare än det i trollhättan!

    SvaraRadera
  2. På mitt hotell fick ni ju dessutom mullrande bakgrundsmusik från grannen ;-)
    Ballerinakakor passar väl dansöserna perfekt?
    Har sparat mina egna trollhättanfavvobiler och kommer göra ett inlägg till er ära här snart (ska bara försöka lägga mig i lite mer lagom tid idag). Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. ja men vet du!? jag körde bakgrundsmusik till johanna när vi delade rum i trollhättan! då skämdes jag! MYCKET! jag vart helt enkelt lite för inspirerad av din granne! :P
    Dom var ju helt sjukt goda också! :)
    Ja! Bums i säng! KRAAAAM

    SvaraRadera