2010-01-14

Pom pom practice

Shake your pom poms! Men först så ritade vi!
Vi hade fått loggaförslag av Mrs Murphy (thanx baby!) och brainstormade över hur det skulle bli lite mer glamodrama över det hela.

Sindy in da making. Ska bli spännande att se vad det blir av det här...

We got a new photographer in town...Madames nya bebis NIKO kan ta fantasiska bilder. VILL HA!!!!!!

Och jag var inte så här glad och hurtig.

I ärlighetens namn var jag ganska låg, trött, mensvärkig och åkte hem för en hemmakväll när galsen fortsatte partyt all night long! Look at my feet! Värsta party poopern ju! Men... JÄTTEIMPONERAD över grupprutinen de kommit på. WORD! Jag hade dock inte lust att visa hud, kände genast att jag ÄR kass på grupprutiner och undrar hur in i helvete jag ska kunna skaka på tuttoffsarna så länge???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar