2010-01-12

New year - new calenders

Hello!!! Årets första arbetsdag började med en överraskning. En försenad julklapp från en av mina manliga kollegor väntade på mitt skrivbord. Väggkalender att ha på jobbet. Hur gullig får man va???
Men det slutade inte där. Efter jobbet skämde jag bort mig själv med världens finaste Gil Elvgrens lilla kalender. Finns på Pom Pom Parlour (PUB-huset) för 225 kr!
Fancy a marshmallow anyone????
Jag ser så fram emot att fylla mitt år med roliga planer
(och glammiga träningstider!).

(bilder lånade från Pom Pom Parlour på Facebook)

3 kommentarer:

  1. Alltså GUUUUD vad gulligt av din arbetskamrat! En kille också, det var inte dåligt. Önskar att mina manliga kollegor kunde uppvakta mig med lite små överraskningar ;).

    Och den andra kalendern...VILL HAAAAAA!! Såå snygg!!

    Piss Puss

    SvaraRadera
  2. LOVELY!!!!!
    Jag blir avundsjuk!!!

    SvaraRadera
  3. Ladies, kostade 225 kr. Säg till om jag ska shoppa och skicka. Kram

    SvaraRadera