2010-01-18

Pepp

Precis som att det var ödet att jag såg dokumentären om burlesk förrförra sommaren, kom nyheten om att Duchess och Kittens fixar Sveriges första burleskfestival i rätt tid. Heja! Älskart! Kände äntligen lite pepp. Att det vill jag vara en del av!
Jag bad "fröken" säga åt mig att jag inte får ge upp denna fantastiska hobby - and she did!!! Skakade lite vett i mig mailledes. Att jag är som gjord för burlesken. Att man får ta det i den takt man vill. Och att JAG är en av hennes ledstjärnor och motivatorer. Aaaah!!!!

5 kommentarer:

  1. Och du är absolut en av mina förebilder!! Hittade din blogg för snart ett år sedan och läser den sedan dess troget (även om jag aldrig kommenterar) . Vissheten om att du vågat ställa dig på sen gör att även jag (en blyg burlesque starlet framför spegeln) vågat börja fundera på att ställa mig på scen! Heja Fancy Lane - jag vill läsa mer om dina härliga burleska äventyr!

    SvaraRadera
  2. Jag mailade också med fröken igår! Inte om samma sak som du riktigt.. jag känner ju att burlesken är det som jag verkligen håller varmt om hjärtat och hjälper mig i dessa dagar! :) Men vad skönt att hon skakade vett i dej! För du får inte gå finaste finaste Fancy!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Hörrdu du!! Om inte hon hade skakat vett i dig så hade jag gjort det!! Du är ju min idol! Du kan ju inte gå och sluta nu när du väckt latenta burlesk känslor hos mig. Jag tror att jag omedvetet är på väg att förvandlas för som sagt, du ska se vad coola grejer jag har fyndat. Tja de kanske inte är helt "burleskiga" med de kan bli. GO GAL´! Jag hejar på dig och du om du tvekar fler gånger så ring mig!!!

    SvaraRadera
  4. Oj jag blev anonym...it´s me...Thersie!

    SvaraRadera
  5. SHIT POMMES FRITES LADIES!
    Jag skriver ett inlägg om det här.
    ASAP! ;-)

    SvaraRadera