2010-01-10

Life in the fast lane

Jag skulle göra en årskrönika men det får bli en vad-jag-ägnat-låååångledigheten-åt-lista först:

Kompisar: 24
Kompisars barn: 4, 5
Hångel: 0
Skrattåskvallertimmar hos mormor: 4
Hemmaprojekt: 4
Ofärdiga hemmaprojekt: 2 (menkomigenmedslagborrennurå)
Showgal projekt: 0 (sorry, gals!)
Traderade (sålda) klädesplagg: 18
Kallaste dagen: -20 (typ)


Äntligen lyckats få till ”fridaölen”, haft filmkväll (till 03.30!) och lekt med elden med Anni-Frid och män som hatar kvinnor, målat om köket, invigt en lila soffa, sovit några nätter på min slackersoffa för att slippa grannens snarkningar, fastnat i traderaträsket, fått pippi, lekt med tiaror, lekt med bästisen som kände sig som hemma i några dar, blivit introducerad till nya favvokvarterskrogen La Famiglia, secondhandshoppat med mamsen, redan sett årets bästa biofilm (Avatar!), haft Project Runway marathon (make it work!), haft reunion för Londontanterna och en sprakande avslutning för LV-gängets träff, dansat in nyåret på bröllopsfest och skapat en ny tradition att ha våffelbrunch på nyårsdan!
Puh!!! SOCIALÖVERDOSERAT! Behöver semester, efter semestern ;-)

3 kommentarer:

  1. Hej Babe!! :)
    Strandklänningarna jag köpt hittade jag på Ellos!! :) Verkligen supernöjd med dom! Kraaaam / Emma

    SvaraRadera
  2. Nu tycker min dator om dig/din blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Yippie! Då behöver jag inte byta. Då kanske det funkar om det faktiskt funkar för DIG! Även om jag alltid blir irriterad när jag läser bloggar och måste klicka mig vidare bland sidorna.

    SvaraRadera