2010-01-01

Fancy New Year

Fått pippi? Nja, jag var bjuden på nyårsbröllopsfest och pimpade håret med två lövebirds.

Röda mattan var utrullad! Spottarna på. Showtime!
Ska du ha fest är "Porslinsfabriken" i Stockholm det perfekta stället.

Fina brudparet (och magen) tog emot gästerna.

Det var VIP-behandling. Gästerna blev fotograferade framför "Peter & Liza" väggen.

Elvis IS alive - och han och hans sköna moves drog igång partyt!

Angie och jag skålade in 12-slaget utomhus.


Inomhus värmde vi oss på dansgolvet.
Efter att ha värmt upp hemma med Dirty Dancing lekte jag
Baby även om Johnny aldrig blev min ;-)
Mina fötter fick pay the prise!


Och så dansade vi tills klockan 03.00 när stället stängde.

Och jag promenderade hem (i minuskylan) över bron.
Varm i hjärtat över all kärlek.
Lite ledsen i hjärtat över att vara ensam.
Men mycket nöjd över en lyckad nyårsfest!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar