2010-01-26

Fancy Lanes 1-års kalas

Och nu har jag också bjudit in till 1-års kalajs! Heja! Det är ju faktiskt sjukt tufft och värt att fira. Nästan 30 personer blev det när jag räknade ihop mina burleskbekanta som varit med på min burleska resa. Få se hur många vi blir som trängs i min lya sen.
OCH de fyra första utexaminerade "showgirl special eleverna" ska ha middag hemma hos mig 5/2 för att fira och peppa oss (trots att jag inte dricker, gissar jag det blir skumpa)! Hurra! Hurra! Hurra!

Den 22/3 2009 föddes den glamourösa Miss Fancy Lane!
Då fick hon sitt ”showgirl special” certifikat!
Tillsammans med Lady Francescca, Jolie Ètoile och Miss Diamond är hon första kullen Burleskakademienelever!
Det tänkte jag fira med kalas at my place på Fridahemsplan söndagen 21/3. Bjuder in alla er härliga människor som haft del i min burleska resa. OCH gästerna har fancy hairstyles... så klart! ;-)
Thé, kaffe, scones, kakor, mmmums!
Dörrarna öppnas vid 12.30 (så vi får liiite sovmorgon).
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar