2009-10-06

"Perhaps, perhaps, perhaps"

Jag erkänner! Jag lägger faktiskt bara ut bra/halvbra bilder på mig. För alla blir inte fuckingtastiska. Tyvärr. Vissa bilder får mig att kisa, blunda, till och med maila showgirlsen att jag DÖDAR dem om de publiceras. Haha. Moget! Det här är kanske det värsta med att göra nåt sånt här. Det råder ju konstnärlig frihet och så klart att publiken ska få ta bilder. Man vill att de ska ta bilder. Man blir besviken när det inte tas bilder. Man man önskar ju att det bara blev BRA bilder! Ibland blir man liksom chockad över hur man ser ut. "Ser jag ut så där?". Både på gott och ont. Att mima kanske inte riktigt är min grej... ännu! Och jag kollade ner lite för mycket i detta nummer (inte van vid så långa, tunga fakefransar kanske). Här kommer dock några bilder som jag godkänt. Enjoy!

1 kommentar:

  1. men alltså frida, sådär kände jag också. MIMA no more!!! men man får kanske ta och inse att de flesta ser skumma ut när man fångas på bild och säger "BL" eller nåt hehe! Det blir säkert mim nån fler gång! :P

    SvaraRadera