2009-10-03

Captain Kinky Pinky 2/10

Make up is a gals best friend!!! Har varit sjuk (men jobbat) hela veckan men av det syntes inte när jag sminkade på mig showgirlsmasken! Tyvärr var jag inte ensam om att vara hängig.

Madame bestämde sig för att vila på showgirlkrafterna och vara "glitter girl" istället. (Jag önskar att jag hade mindre boobs så att jag också kunde ha pasties under en spetstopp. Fab!! Dessutom ska jag sno idéen med att klistra diamanter på rosetter).

Sista förberedelserna innan showtime! Även Sindy var hängig.


Kollar så att fransar och glitter sitter innan man ska upp på scen!

Jolie och Ruby Luscious är exhalterade över boken med vintage frisyrer. Snart kommer mitt ex med posten!!!

Sindy med Katja som har klubben Captain Kinky Pinky på Högkvarteret en gång i månaden. Tack för en bra klubb Katja!

Man kan hitta inspiration överallt ;-) Även i ett omklädningsrum.

Planerar startordningen. Jag var tvingad att börja för att jag aldrig gjort det förut. Det var inte så farligt. Det var ganska skönt!

Det var en glad och peppande skrikpublik!

Fancy spelar lugn trots att det inombords var en tornado!

Efteråt. Vårt bedömande av "boobs of the night" fastnade på plåten.

Madame fick prova den magiska kjolen. Men magin funkade inte för jag och Madame åkte hem och kurerade oss istället för att fortsätta festandet. Lovar att vara på mitt allra bästa humör nästa gång!
Men bara för att jag åkte hem i tid kom jag inte i säng i tid. Men jag var i alla fall förståndig nog att varva ner i soffan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar