2009-06-21

Midsommar

Välkommen att fira midsommaren i Charlottas hönshus...

Ömtåligt knä. Omtåligt hjärta. Kände mig varken i fysiskt eller psykisk form för att kunna åka och fira midsommar. Men Charlotta ringde upp mig och talade om att jag inte hade några alternativ för nu hade hon fixat privatchaufför!!!!! Thats whats friends are for!

Hon spelade till och med på en ruta under ko-bingon åt mig... men jag vann ingen diskmaskin :-(

Sköna gänget!

Men vart var det sköna vädret?????

Finns det en skatt vid regnsbågens slut???

Fina värdinnan med den asgoda jordgubbstårtan... utan lime!

Anni-Frid

Festen började på allvar när "trosa-punschen" åkte fram...

"Jolene... please don't take my hand". MY HAND????

Hönshuset!

Så fint fixat
Kan man annat än trivas?

Mästergrillaren Chrissy får sig ett gått skratt när den där trosa-snubben visar avancerade sätt att hålla värmen!

Så mysigt. Så gott. Så roligt.

What a värdinna! Strike a pose!

Arga. Cowgirl. Wonder Woman.

Blir grodan en prins????

Dancing queens!

"Högt över havet"... Det där hade de gjort förut!

Ser fram emot fler fester här. Kräftskiva????

-Det var hon! Morsor på landet kom förbi ;-)

Eaten by a krokodil! Håll i hatten!!!

Djur kan verkligen känna av när man behöver närhet. Så slapp jag sova ensam.

Jag sket i 7 blommor under huvudkudden... jag la dit 7 näsdukar istället!

Brunch!!!

Festens citat: "Man får inte snaska råtta i sängen - utan att fråga först"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar