2009-06-21

Fina men förvånande mails!

Jag är inte förvånad över att mina vänner bryr sig om mig. Jag vet att de uppskattar mig lika mycket som jag uppskattar dem. Men ibland får man fina rader från folk man knappt känner och det berör.

Tack Sandra för dina tröstande ord!

Och så fick jag världens finaste mail från Amanda. Som smygläser min blogg tack vare tips från en Kitten. Hon skrev att jag var en förebild. FÖREBILD! För att det är så häftigt att jag är så modig och vågar stå på scen framför så många människor, i en situation som nog är en mardröm för många. Hurra för oss showgirls! Hurra för mig!

Eller bloggkommentaren som jag fick från Hanna från ett tag sedan som hittade mig tack vare artikeln i Topphälsa:
Tycker du är riktigt modig som vågade testa på det och se så bra det blev :P

Och så måste jag bara skicka en extra PUSS till Jimmy som skickade ett sms och skrev att trots att jag säkert har axlar att böla mot på närmare håll fanns han där om jag ville skriva av mig på msn. Ett bevis på att det går att går att bibehålla vänskapen trots att man haft ihop det.


Åh, se så många bra och fina människor man kommer i kontakt med när man vågar öppna sig och bjuda på sig själv :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar