2009-05-11

Sista natten i Abrahamsberg

KAOS!!! Kartonger. Stress. Vemod. Lycka. Glädje.Och denna hemskahelveteslånesoffan som kommer att flyttas med bara för jag inte valt någon ny. Suck... Soffallergi... Vem hade anat? Fast det kanske finns en mening med allt. Som att den soffan jag tänkt från början inte alls kommer att passa in på Fridhemsplan???
The Teacher ville att jag skulle sova där men jag sa nej för att jag skulle orka gå upp tidigt... och av nostalgiska skäl. Jag hade faktiskt inte velat dela sista natten med någon. Jag säger ju trots allt "adjö" till 9 år!

Näst sista kvällen firade/sörjde jag och grannen med världens godaste pizza. Det känns tråkigt att flytta ifrån Elin några månader efter vi blivit grannar, men... mina bilringar och valkar tackar nog för att jag flyttar därifrån ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar