2009-05-11

Första besöken

Uppställning! Partners in crime?
Nä, det är faktisk inte ett gäng förrymda brottslingar. Utan Jessies Handyman till vänster som körde mig och ett lass till lägenheten (och gav mig fler kartonger att fylla). Petra och her man kunde inte motstå freselsen att komma förbi och "inviga" när de hörde att vi var här... och få bära en å annan kartong på köpet!

"Det blir bra det här" blev omdömet från The Teacher när han blev en av de första att se lägenheten OCH min första middagsgäst. "Middag" i all enkelhet. Vi möttes utanför lägenheten och köpte take away från Mamadou (stället som jag fått rekommenderat av FYRA personer... och träffade dessutom en av dem där!). Improviserat köksbord av två kartonger staplade på varandra. Lite tricky men ändå mysigt!

Och sen hånglade vi i ALLA rum :-D

2 kommentarer:

  1. Jag håller på att bli tokig, jag måste få veta ALLT om The teacher! Storöra håller på att gå sönder av nyfikenhet, hjäääälp!!!!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag antar du inte kan vääääääänta till den 22:a ;-)

    SvaraRadera