2009-04-19

Klädbytardag

Jag har berg av kläder, skor och väskor hemma som jag inte vill ha längre. KLÄDBERG!!!
Vissa plagg har jag växt ur (varför spara???????) Vissa saker SKULLE jag kunna ha om jag ville. Och andra saker är helt enkelt out of fashion ur mitt tycke. Jag kan inte slänga. Eller bara ge bort av (vissa saker har ju prislapparna kvar). Vad göra?


Jo man bjuder in kompisarna på "klädbytardag". Ta med er plagg som ni inte vill ha för jag kanske vill ha dem istället. Visst det kanske inte ger mer plats i garderoben men då får man i alla fall saker man kommer använda.

En bra affär! Av Jenny bytte jag till mig en svart suuuuuperfin klänning, en jättekvinnlig baddräkt och en 50-tals inspirerad trasa. Och av Elin fick jag ett nytt bra hårschampoo. Vi var helt slut efteråt. HELT SLUT!!!

På måndagen kom "Emelicious" förbi och fyndade billigt hon också.
Ah! Fan va skönt att fina sakerna kommer till nytta.

KRAMAR SHOPOHOLIC

PS: Nästa steg blir att försöka sälja kläderna på nätet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar