2009-03-29

Strike a pose n then eat tacos!

Var på födelsedagsfest i fredags hos en av mina "tv-tjejer" Natta. Och det är en tjej som kan konsten att strike a pose! Och bjuda på värsta goda tacobuffén (thanx Tommy ;-)

Jag, Natta och Ellie. De andra partydjuren åkte vidare och festade på Garbos. Och den förståndiga tanten åkte hem... och hade tvättstugan dagen efter kl nollsjunollnoll.

Det slog mig att det är tack vare Natta som jag hittade mitt VÄLANVÄNDA svarta diadem med flor. Hon hade ett sånt när hon körde Moulin Rogue-tema på Angies maskerad för två år sen. Jag letade sen land och rike runt för att hitta ett likadant. Och snacka om att det var värt det! !!
På denna bild ska jag föreställa en indian. Det lustiga är att jag glömde indiansminka mig... och det slog mig först DAGEN EFTER när jag tittade på bilderna!!! Orutinerat!!! Oavsett hur kul man har kan man ju inte glömma showtime sminket!!!! Det var dessutom inte fjädersäsong i butikerna så jag fick göra en provisorisk fjäder av kartong... resultatet blev att det knappt syns. Haha. Ah, så skönt att se att man blivit vuxen och förståndig och har lärt sig ett å annat. Natta, du kommer ÄLSKA att passera TRETTIOstrecket... promise!!!!


PS: Hoppas ni kryat på er Angie och Maria så hela gänget samlas snart för en K&P-träff. Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar