2009-03-29

Nu är det vår!

Har jag bestämt!!! Och satte på mig korta, snygga, bruna (fusk)skinnjackan istället för vinterjackan. Uppiffat med ett rött paljettblingbling skärp och rött läppstift! Dressed for success när jag var och såg skönsjungande Sonja på Rival med mina kollegor.

I och med att jag helt missat (how could I??? måste bero på att hon varit ute på MF???) ge bloggadressen till min sköna (i dubbel bemärkelse) kollega och namne Frida kommer här en tjusig idolbild på oss. Hur olika kan två Fridor vara?
Först var jag ganska besviken över att det inte blev något efterfestande utan bara en drink efter konserten. Men sen när jag var hemma vid halv tio visade det sig att Martin var hemma från Göteborg och hälsade på grannen. Finns en mening med allt!
Det blev en kul avslutning på dagen. Men stackars Marty som valde helt fel helg att komma tillbaka hem. Visserligen fick han en kväll i Fancy&Pumans sällskap, men nästa vecka hade han fått massa showgirls också, hehe. Den här kvällen fick jag nybakta bullar med hjärtan på med mig hem. Taaaaaaack!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar