2009-03-02

All in???

Min galna fd studiekompis och numera väninna och grundare av Tutteklubben (ni fattat vid det här laget att min hjärna inte funkar som alla andras) ringde mig tidigt på morgonen och ställde kryptiska frågor om burlesken och newcomers night. Det visade sig att hon som jobbar med radio hade fått en show intresserade av att ha oss på besök i studion.
HA HA HA
Allvarligt!!!! Vad tar mitt liv för vändningar???
Kul. Men jag kände mig ändå tveksam.
Men... övertalningsbar om Duchess får följa med och sköta det mesta av snacket.

Jag mailade genast tjejerna och omdömena löd:
Miss D: Let's rock n' roll girls! Skall vi göra detta so let's go all in!
Jolie: HAHHAHA! omg! om duchess är med så kanske! Alltså jag är ju blygaste blygen så gud så läskigt! HAHA. men jag säger inte nej.
Lady F: Klart vi ska vara med i radion!!!!!!!världens chans!!!!!!!!I`m on! Jag ska ju bli burlesk stjärna ;))Men bra ide att Duschess följer med.
Duchess: Klart vi ska vara med i radio! Vi har lärt alla möjliga radiopersonligheter att tassla och sådant, burlesk funkar faktiskt riktigt bra på radio.


All in?

2 be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar