2008-08-06

Från: Frida Nordin
Skickat: den 6 augusti 2008
Till:
signup@burleskakademien.se
Ämne: Intresseanmälan

Wow! Såg en dokumentär om burlesk och jag fell in love och kände på en gång "wow, det här vill jag göra". Och det kommer från en 31-årig tjej som är blyg och lite rädd för att göra bort sig inför stora folksamlingar. Jag har det senaste året jobbat hårt på att förbättra min självkänsla (självförtroendet är det inget fel på). Detta kändes spontant som rätt sätt att jobba upp den. Jag tror det bor en sexig babe inom mig som väntar på att komma ut!! Kanske a little bit 2 much info... men då har budskapet om hur intresserad jag är i alla fall gått fram, haha. Jag är intresserad av att veta mer både om workshowen och de lite längre kurserna.Maila gärna mer info asap.
Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar