2013-02-26

Note to self; vilken nyans är du?!?

Jag känner att jag inte riktigt kan kommentera modemissarna på röda mattan med tanke på mitt lilla sminkmisstag ;-) Piffade mig lite extra trots att jag bara skulle på hemmafilmkväll hos Madame. Men hon och Wifey är alltid så retrosnygga så jag tog old school brillorna och knöt en sjal i håret. Men...  jag har inte riktigt koll på mitt smink då jag oftast är osminkad nu för tiden. Kolla ALLTID färg på foundationtuben INNAN du kletar in det i ansiktet! Denna gång blev det en nyans för brun bb Cream. Det såg ganska "normalt" ut i ansiktet. Men kolla mot halsen! Och hårfästet! Yikes! Problem solved med en stor halsduk och att det var dämpad filmbelysning inomhus ;-)



Tre glada fröknar i sjalett ;-) En snäll äkta make. En hund som använde mig som sittplats. Pizza. Jitterbuggkakor. Dålig film. Och massa Ellen ;-)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar