2013-02-14

Shopping för en fattig


När man inte har några pengar men man ändå vill shoppa så får man ta fram sin inre extreme couponing lady. Det var precis vad jag gjorde igår. Madame berömde mig ;-)
1. Man har is i magen och hoppas att den snygga Lindex Generousklänningen reas ut
(oddsen är oftast emot en då snygga plagg i större storlekar går åt som smör i solsken)
2. Hallelujah! Klänningen reas ut till halva priset (200 kr mot 399 kr ord).
3. Man inväntar ett rabatterbjudande på sms från Lindex (25%)
4. Man använder sin Lindex Wrapp (50 kr)
SLUTSUMMA: 100 kr cash!!!

Halsbandet var på superrea i januari och kostade 50 kr istället för 150 kr!

När jag ändå var i farten nyttjade jag min Indiskawrapp och betalade 9 kr (!) för ett par strumpbyxor!
 

PS: Sen är det alltid bra att sälja något plagg/smycke/pryl som man inte använder så ofta för att inte liksom hamna på plusminusnoll igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar