2012-09-16

Med golden nugget och tiger i Liljeholmen

Äntligen en date med världens bästa Nugget. The golden one. Vi träffades i Liljeholmen där vi pratade om livets stora frågor. Och shoppade nagellack till efterrrätt. Silver - check!
 

Och sen ett efterlängtat besök på nyöppnade "Tiger". Eller "TGR" som det heter i Sverige. Det är ju min favvobutik i Köpenhamn. Livsfarligt att den öppnat där. Även om man kan shoppa med gott samvete! Jag stod emot äppelfläkten (men kanske måste tillbaka och införskaffa den). Men en fin svartvit bag för 40 kr och gem i form av galgar fick följa med hem. Och cellofan för TIO kr styck (bunkrar upp inför jul ;-)

Fröken Pralin, hoppas du inte dödar mig för att jag besökte butiken utan dig. Du kommer lätt kunna locka dit mig snart igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar