2012-01-30

TÄVLING: Det kan bli ditt!

För första gången tänkte jag anordna en TÄVLING här på bloggen.
Det här snygga fjärilshalsbandet från Accessorize kan bli ditt (nypris 209 kr, reapris 62.50, stilfaktor priceless!). Det är långt, ganska tungt och med filtbeklädd baksida. Jag har så klart ett själv!
Jag behöver DIN hjälp för att förbättra bloggen. Utseendet snarare än innehållet.
Vad saknas? Ska det vara större bilder? Fler bilder? Fler bilder på mig? Fler ämnen? Annat typsnitt? Andra färger? Ny bakgrundsbild? Bakgrundsfärg? Med etiketter? Sökord? Utan? Skriver jag som jag låter? Ja, du fattar. Helst enkelt vad du tror/tycker kan göra min fancy blogg ännu mera fancytastisk ;-)
Skriv en kommentar.
Du behöver inte tipsa om tävlingen på din blogg för att ha större chans att vinna. Jag vill locka till bättre läsning snarare än locka mer läsare (hey, nästan 45 000 besök är ju hur stort som helst ju!!!). Men alla nytillkomna läsare är såååå välkomna :-)
Vinner gör den som kommer med bästa tipset oavsett om du är min irl-bästis, bloggkompis eller en främling som ger sig till känna för första gången.
Please... help!
 

4 kommentarer:

  1. VIDEOBLOGGAR! Jag som har mött dig i verkligheten vet vilken härlig personlighet du har, och jag tycker fasen att fler borde få ta del av det, inte bara via text! :D

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna vilja se ett annat typsnitt, jag tycker det är lite... skrivmaskinskänsla över detta. Och gärna bättre radbrytningar så att styckena har luft mellan sig, det blir lättare att läsa och inte en enda lång textmassa.

    Men det är ju en smaksak. :)

    SvaraRadera
  3. Hej!! Tänkte bara börja med att säga att jag tycker du har en underbar blogg!! (måste säga lite snällt för samvetets skull. =) ) Därefter kan jag säga vad jag tycker skulle göra det roligare att läsa.
    Den svarta texten till höger är väldigt svår att läsa. Det blir lite för mörk text på för mörk bakgrund. Jag måste jämt kolla väldigt noga för att se vad som står.
    Om du kunde få bakgrunden bakom inläggen att inte vara fullt så vit så skulle det nog bli lite finare. Sticker som lite i ögonen när det är så ljust.
    Både dessa saker skulle även kunna avhjälpas genom en lite ljusare bakgrund.. =) Och kanske att en lite ljusare bakgrund skulle passa all glädje du visar i bloggen lite bättre..

    Fast samtidigt så är ju bakgrunden så fin och passande...

    Jadu, svårt det där med att ändra om i bloggen.. =)

    Ha de bäst!!

    SvaraRadera
  4. Jag har ju också färgad bakgrund, men funderar själv på att ha en vit. Bilder och text poppar fram på ett annat sätt :)En större bild på dig som header, kanske också tagen i det specifika syftet med bra ljus, fotograf etc. Bloggnamnet i svart.

    Håller med Hanna om videobloggandet!

    SvaraRadera