2010-10-11

The Ultimate Self-Confidence Workshop

Anmäld till workshop med World Famous *BOB*
Foto: Tedd d'Ottavio
The Ultimate Self Confidence är en av burleskvärldens mest omtalade workshops, med omdömen som att "den förändrade mitt liv hur jag såg på mig själv och min kropp och hur jag mycket plats jag vågar ta". Oavsett om du är erfaren artist, nyfiken på att ställa dig på scenen eller håller dig till sängkammarburlesk så kommer The Ultimate Self-Confidence Workshop att ge dig en omtumlande upplevelse. *BOB*s workshop fokuserar på att stärka och uppmuntra kvinnor både på scen och i vardagen.
*BOB* guidar deltagarna genom två timmar av utmanande och roliga övningar där du får tänja dina gränser, utmana dig själv ordentligt - och upptäcka att du kan och vågar mer än du tror. Det finns inget vackrare än styrka och självförtroende.
Max 15 deltagare. ÖPPEN FÖR KVINNOR ENBART.
Kostnad: 200 SEK
Tid: Lördag 30/10 14:30-16:30

8 kommentarer:

  1. jag har oxå anmält mig :)

    SvaraRadera
  2. Visst låter den bra?!? Även om jag alltid blir skitnervös när det står "övningar" nånstans. Det är ju det här med att vilja ha kontroll på vad som kommer att hända, haha. Och man måste ju våga för att vinna... självförtroende! ;-)

    Men då ses vi där då. För visst har vi aldrig setts irl? Hur hittade du bloggen förresten? Nyfiken i en strut...

    Kram Fancy

    SvaraRadera
  3. D låter ju fantastiskt :) hoppas att man hann få en plats :) är redan nervös hihi
    Oj jag kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg, det var länge sen...

    Ser att jag fastnat på ett av dina foton från vimmlet på Riche i lördags hehe. Hoppas vi ses under festivalen
    mvh Lee De Licious

    SvaraRadera
  4. Haha, röd klänning eller hur?????

    Ska du också uppträda på festivalen eller bara titta?

    SvaraRadera
  5. Och här hittar du fler bilder från Riche:
    http://www.facebook.com/album.php?aid=242715&id=636991484&l=20dc3ceef3

    SvaraRadera
  6. japp d e jag ;D
    jag önskar att jag skulle uppträda men d blev inte så. Skulle ha gått showgirl special på burleskakademien nu i höst men den blev ju inställd. Men ev så blir min "debut" :) i november håller på å planerar lite..vi får se ska du uppträda på festivalen?

    SvaraRadera
  7. Säg till när du debuterar för sånt är alltid kul att se/vara med om.

    Ett tips kan vara om det är typ open stage nånstans. På Högkvarteret har en tjej som hjeter Katja drivit klubbarna Captain Kinky Pinky och Femme Trash där jag uppträtt och där hon också kör med open stage (man anmäler sig några dagar innan).

    Jag dansar på torsdagen på festivalen :-D

    SvaraRadera
  8. ja vi har pratat med katja :) så troligtvis blir det på hennes klubb, jag meddelar när det blir av :)
    å va kul då kommer jag på tordagen å kikar å hojtar ;)

    SvaraRadera