2010-10-12

Nätverka

Det dansanata burleska nätverket är större än man tror. Man känner nån som känner nån eller så fastnar nån delicious snygging som läser bloggen på nån av mina bilder från något burleskevent ;-)
Fler människor än jag visste om läser (eller läste) den här bloggen. Flera gånger har jag senaste tiden stött på andra burleskartister som faktiskt har koll på min blogg. Och ibland får jag inlägg från icke burläskisar. Dvs, verkligen en anledning att INTE sluta blogga trots att jag ofta känner att tiden inte räcker till! Jag tror mig veta vilka av mina vänner som läser den här bloggen men om du inte känner mig irl får du gärna skriva en liten kommentar och presentera dig. Eller komma fram och presentera dig om vi är på samma fester. Jag är ju världens mest nyfikna människa ;-)
Kram på er

1 kommentar: