2010-10-09

Burlesque by Olle Lundin

Utställningen på Riche består av bilder tagna under en intensiv vecka på festivalen The Burlesque Hall of Fame försommaren 2010 då fotografen Olle Lundin och författaren Christoph Emanuelle Fielder följde med Sveriges första burlesquegrupp, the Amazing Knicker Kittens Burlesque Revue till Las Vegas. Vernissage hålls lördagen den 9 oktober kl 19-21 på restaurang Riche i Stockholm med uppträdanden av The Amazing Knicker Kittens.
Jag och duktiga fotografen
Med ens blev Stureplan vackrare
Dubbelt upp av diamanter!
De som inte visste att det var ett burleskevent på Riche blev väldigt förvånade!
Besökare förstod inte att man FÅR titta och man FÅR skrika av förtjusning!
Jag tackar Diamanten som lockade ut mig trots att jag planerat en hemmakväll för att kurera mig efter förkylningen! Du, Donna och alla andra katterna är alltid en fröjd för ögat att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar