2015-05-03

Fancy Fatshion loppis

Sista helgen i april hade vi klädbytarsäljardag med min facebookklädgrupp Fancy Fatshion. Tack vare en gullig medlem fick vi tillgång till en perfekt lokal. Det var bara det att det inte kom så många köpsugna medlemmar. Men vi som var där hade kul och gjorde en del fynd (typ bytte och skänkt bort hej vilt på slutet). Jag kom bland annat hem med en ny räv, en supersnygg festblåsa, blingbling och en BH som ger perfekta klyftan. Älskar att få nya kläder och gått plus-minus-noll!

Den gamla räven fick hänga med på äventyr en sista gång. Då visste jag inte att jag skulle hitta en ny ersättare ASAP för 50 pix!


Hej nya räven i en ny kulör. Välkommen med mig ut på äventyr!


Jag hittade världens snyggaste axelbandslösa festblåsa från New York! Boleron köpte någon annan (jag blev för varm i den). 

Säljare och köpare var på toppenhumör! Kanske var det regnbågskordineringen av kläder?

När det kom en ny säljare lite senare flockades folk runt hennes bord! 

Inte de smartaste ;-) Jag fattade inte varför jag inte fick ner klänningen över höfterna... för att det var en JUMPSUIT! Hahaha! Och Johanna hade klänningen bak och fram! 

Det var ett mönster som var mer poppis än de andra... 


Mina fynd! Mycket nöjd!!!
Så HÄR nöjd var jag! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar