2015-04-12

Missa inte det här på torsdag!

Modisten och plus-size-stylisten Marika Smith håller föreläsning på Medborgarskolan den 16 april. En rolig och inspirerande modekväll för dig med större storlek. Hitta din stil. Få tips. Mini-modevising. BH-skola. Nätshoppingskola. Ge och få komplimanger. Dvs, det finns snygga plus-size-kläder till alla! Och Marika kan de magiska knepen!

Även jag kommer att medverka (bjuda på mig själv) o
ch berätta om min kroppsresa och hur jag vågar ta ut svängarna med min stil. Och så klart lite om varför jag startade Fancy Fathion-gruppen, vad gruppen har gjort för mig och för andra. 

Det håller på mellan kl 18:30-21:30 och kostar bara 290 kr. 

Det här är en chans för en kul kväll men också att visa upp för Medborgarskolan att det här är ett viktigt ämne! Ses där!

LÄS MER OCH ANMÄL DIG HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar