2015-03-31

Buzzador - Dove duschcrème


Ni som känner mig vet att jag älskar att prova nya produkter. Jag måste alltid stilla min nyfikenhet när det kommer ut nya produkter vare sig det gäller att äta, dricka eller smeta dem på kroppen ;-) Tack vare Buzzador fick jag prova en Dove duschcrème som jag inte använt tidigare.

Jag var ganska så säker på att jag redan hade hittat "den rätta"... duschcremen! Palmolive som innehåller kokos får en inte bara att dofta underbart utan huden blir supermjuk även efter duschen! It's a keeper!

Men... jag måste erkänna att Dove är en värdig kandidat som ersättare om Palmolive är slut i butiken. Jag lät mina kollegor prova dem och en av dem blev helt såld! Hon tyckte att jag hade hypat den för dåligt för hon blev helnöjd med hur mjuk och len man blev!

Jag undrar dock över hur det blir så där mycket lödder som det stod i informationsbladet att det ska bli. På mig blir det mer en lenande bodylotion wash.

#mjukiduschen #ilovedove #buzzador


PS: Har du fått en provflaska av mig så glöm inte att gå in på länken och recensera!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar