2015-02-01

Recension: Miracle shine spray

Jag är verkligen världens mest känsliga. Och då menar jag inte bara vid pms. Jag vet aldrig vad min känsliga hy kommer reagera mot. Den här gången var det ekologiska skönhetsprodukter som fick utslag att blossa upp i hela ansiktet. Inget skönt med det... Men...

Kolla på glanset i håret på bilden ovan. What a frickin miracle shine spray! For realz! Mitt hår är väldigt tunt, flygigt och blir lätt platt eller ser fett ut om jag har i för mycket produkter. Men Lee Stafford Argan Oil From Morocco Miracle Shine Spray överraskade!


"Ett lyxigt, lätt, glansspray för att få den perfekta finishen på ditt hår! Rakt, lockigt, tjockt eller tunt hår, det spelar ingen roll - Detta spray passar dig vilken hårtyp du än har!" Och snacka om att det gör det! Kolla in glansen i hårsvallet! Tror mitt nöjda face är väldigt talande annars ;-) 


Den här produkten kommer jag fortsätta mer! En flaska glans kostar cirka 115 kr. Och den är fri från parabener!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar