2015-02-23

Mer Mellomys!

Jag älskar Melloperioden kanske inte så mycket för musiken längre, utan för att det betyder att jag får hänga med (hos) Annifrid och Lasse nästan varje helg! Den här veckan hade vi glömt att ha ett tema men jag letade i garderoben och valde det mest schlagriga och glansiga jag hade... min Monkijacka!


Alla gäster fick en varsin fortune cookie för att fira att det var det Kinesiska nyåret i veckan. Vi gick laget runt och läste vad det stod. Det blev många skratt när jag läste min. För att det var så självklart tydligen ;-)




Den här gången bestod middags- och tv-sällskapet av min partner in crime på VIP-hyllan och värdens kusinfamilj.




Vi blev lite chockade över Melloresultatet, men det blev ändå lite spontandans av både stora och små.


Och sen avslutade vi kvällen med Beauty and the geek! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar