2015-01-29

Fancy face?

En kompis frågade mig vad jag använder för smink för jag är alltid så snyggt sminkad. Man får tacka! Själv har jag känt mig lite tråkig sista tiden för jag har aldrig råd att köpa nya spännande produkter längre. Får hålla mig till favoriterna... men favoritrouget håller på att ta slut så tips på bra rouge tas tacksamt emot! Och ja tips på andra can't-live-without-products! ;-)



BBcream: Garnier sensitive skin "Miracle Skin Perfector" medium

Powder: Loreal "5 in one bb powder" medium 
Blush: Lancome "Blush Subtil"
Eyeliner: Isadora 
Mascara: Bourjois "Volume Clubbing Ultra Black" ultra resistance 
Eyebrows: NYX eyebrow cake powder dark brown
Ögonfranstång: Gammal som gatan av okänt märke, men jag har aldrig hittat en lika bra
Lipstick: Lancome "Le Rouge Absolu, Idole"
Lipgloss: Kicks "Cocktail in NYC"
Lip liner: MUA "Red Drama"
Brush: MUA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar