2014-11-07

Fancy, who?


Jag försvann liksom mitt i ett blogginlägg... igen! Jag gick in i väggen... igen! Bråk med försäkringskassa, arbetsförmedling, läkare och bloggerskor tog tillslut knäcken på mig! Den lilla energi jag hade försvann. Poff! Jag hade varken ork eller lust att skriva på bloggen för jag tyckte inte att jag hade något roligt att skriva om längre. I och med att min situation knäckte min ekonomi hade jag inte råd att uppdatera garderoben och ge klädtips som den "fatshionista" jag ville vara. Jag har fortfarande inga pengar... men orken och lusten att vara "Fancy" börjar sakta komma tillbaka. Men jag kommer knappt ihåg hur man bloggar!?!?!

Det är flera som sagt till mig att de saknar bloggen. Smickrande.
Vad vill ni läsa? Vad vill ni se?
Det här började ju som en burleskblogg men blev till nåt mycket mer.
Hur ska bloggen se ut? Ska jag byta plattform? Utseende? Språk?
Mycket har hänt sedan 2013... hur ska en bra blogg va idag?
#hitme

Till jag kommit på vad jag vill göra med bloggen hittar ni mig på Instagram som fancy.frida! Jag bjuder på snyggselfies, morgonfrisyrsselfies och peppande citat! Följ mig gärna.



3 kommentarer:

  1. Då fu ær en av mina bæsta vænner men vi bor så långt från varandra, så ælskar jag dagbokslæsning. Smått som stort i Fridas liv. Om du skriver på engelska kan du få fler læsare. Linka från instagram. Puss. Sælen

    SvaraRadera
  2. Älskar dig underbara Frida!

    SvaraRadera