2013-02-25

Congrats!!!

Yeah! Ett STORT HURRA till Jennifer Lawrence som vann en Oscar för bästa kvinnliga huvudroll i Silver Linings Playbook. Hon ramlade också i trappan. Stackarn! När jag såg hennes look på röda mattan tänkte jag "Hur kan man gå eller sitta i en sån klänning?". Now we know.... you can't! En av röda mattan kommentatorerna fick ur sig detta "Comfort is key for red carpet" vilket ju är totalt bullshit, haha. Men stämde på mig som låg i soffan i mysbrallor!
Oavsett klädsel, jag har fallit för Jennifer Lawrence som numera tillhör mina favvoskådisar!


HURRA också till att TRE svenskar fick Oscars :-) Malik Bendjelloul (bästa dokumentär), och delat pris (?) mellan Per Hallberg och Paul N. J. Ottosson (bästa ljudredigering).

Och så ett litet hurra till mig som passerat 150 000 besök :-D




Image credit: Kevin Winter/Getty Images





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar