2013-01-12

Bara ett avsnitt till...

I julas köpte jag Glee 3 till mig själv i julklapp så att jag och Fröken Pralin skulle kunna fortsätta våra Glee-Marathons. Tidigare i veckan klämde vi 4-5 avsnitt och nu var det dags igen. Alltså I LOVE GLEE. Skratt. Gråt. Slag i magen. Gåshud. Man kan inte sluta titta. Eller sluta va kär i Blaine ;-)
 
Förutom världens bästa serie och ganska så god mat så bytte vi julklappar. Eller... jag fick mina och Pralinen fick en del av sina (den största befinner sig fortfarande på IKEA). Inte bara att jag fick ett SKRIFTLIGT LÖFTE om att det är VÅRT ÅR I ÅR så fick jag så fina saker!
 
I och med att jag är som ett stort barn blev jag överförtjust i mitt nya påslakan med rådjur och kaniner på :-D För att inte tala om salt och pepparkaret i form av en... MUSTASCH! :-) Och i och med att jag gillar rävar fick jag en... varg ;-)
Pralinen blev mest förtjust i sin nya sambo! Vi såg en sån här ful liten rackare en gång på en loppis i Nyköping. Jag har alltid ångrat att jag inte köpte den. Så dök han upp igen förra året och jag kunde inte motstå. Och ingen kan väl missta sig på Pralinens glädje över återförenandet?


 Hur NÖJD och TILLFREDS är han inte? Så där bekväm med min kropp vill jag också va :-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar