2012-12-28

Battle of the trees


Mina vänner är världens roligaste. Och snyggaste. När det är fest är det inte bara fest... det måste ju alltid vara en temafest! "Battle of the trees" blev temat för Fröken Pralins julfest. Som ni kan se gick alla ALL IN! Röda klänningar. Granar i både håret och på kroppen. Och julgranskulor och glitter lite här och där. Älskart!
Och jag älskar hur jag lärt känna denna samling underbara likasinnade människor (=galningar alltså!). Från vänster; Anncy lärde jag känna när hon köpte kläder av mig när jag samlade pengar till min Las Vegas resa, Mrs och Madame lärde jag känna genom burlesken, och så Fröken Pralin och jag som blev best friends direkt när vi frivilligjobbade tillsammans på Vattenfestivalen för 15 år sen!
Så mycket tråkigare mitt liv hade varit utan dem. I år har vi varit på roadtrips, loppisrundor, torpfester, burleskfester, mustaschfester mm tillsammans.
Och det bästa av allt är... nu är det bara några dagar kvar till nästa temafest... NYÅRSFESTEN. Tema? Of course we have! "Vad är väl en bal på slottet?" Förhoppningsvis alldeles, alldeles...

Fotot Anncys


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar