2012-12-17

Missade Kentas julpärlor

Men som tur var är mina kompisar riktiga pärlor och rapporterade till mig via telefon. Fick både bilder och filmer från Fröken Pralin och Elin! Tack sötnosar! Och tack till Burkläskcrewet för förståelsen att jag var för sjuk för att uppträda. Jag ville verkligen inte ställa in. Men bara att inse att jag mött min överman i influensan :-(

Blev nästan lite tårögd när jag såg hur fint Lady Francescca, Jolie Etoile, Bernie Gogo och Kenta pyntat i lokalen. Jag var på plats! Med stjärnglans å allt!

Snodde detta fina montage från Fröken Pralin. Says it all. Dvs att jag missade årets kanske roligaste burleskshow. Ett gruppnummer MED KENTA!!! Och hörde att att Duchess Dubois nummer was out of this world. Jag hostade ikapp med TV:n...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar