2012-11-24

Magic Mike

Alltså, vågar man erkänna att man är besviken på att en film om manliga strippor var FÖR seriöst?!? Filmen "Magic Mike" var inte alls som jag föreställt mig. Jag tänkte "Hollywoodrulle" och hade missat att det var dramakomedi.

Jag skulle aldrig betala för att gå och se manliga strippor (typ Chippendales) för att jag tycker att det blir snuskigt pinsamt och löjligt. Vilket ju är intressant då jag betalar för att se kvinnliga burleskdansöser OCH själv klär av mig på scen! Dubbelmoral?
Magic Mike är baserad på huvudrollsinnehavaren Channing Tatums egna erfarenheter som strippa i Florida.


Mike (Channing Tatum) is an entrepreneur. A man of many talents and loads of charm, he spends his days pursuing the American Dream from as many angles as he can handle: from roofing houses and detailing cars to designing furniture from his Tampa beach condo.
But at night... he's just magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar