2012-11-27

Jobba hemma...

Fick ett mms av Sabina förra veckan om att Espresso House tomtelatte är här igen. Jippie!!! Det betydde att det blev både tomtelatte och en pepparkaksmuffins när jag jobbade hemma i fredags. Tyvärr tycker jag inte att cream cheese och tranbär förbättrade smaken :-( Jobbade till tonerna av fina Sannas fina julskiva. Blir så stolt över henne att hennes dröm om denna skivan äntligen gått i uppfyllelse.
 
 
Favoriterna från Vinternatten är;
I'm in Love
(så himla fin lugn version)
 
Utan dina andetag
(måste nog fråga Sanna om hon kan sjunga den på mitt bröllop... när det nu blir ;-)
 
Viskar ömt mitt namn
(som betyder lite extra mycket för mig då den är skriven av Sanna själv, Jocke Ramsell och så min goda vän Lotta Liljefjäll)





 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar