2012-10-28

Passagen Community Reunity


Den enda kvällsaktivitet jag orkade med i veckan var nog den mest värdefulla!
Åh, ibland känns 12 år som typ 12 dagar! För 12 år sedan hade jag världens bästa jobb och jobbade i världens roligaste team på
www.passagen.se Sedan blev flera av oss uppsagda när IT-bubblan sprack och vi gick skilda vägar. Jag och Angel är ju fortfarande så goda vänner så vi åker på Londonresa ihop ;-) MJ brukar vi ha typ en utekväll med per år ;-) Miss Noodle och jag facebookchattar. Men annars har det varit lite si och så med kontakten. Men tack vare Noodle blev det äntligen en reunion för att hon slängde ur sig en spontan förfrågan när hon besökte hufvudstaden igen från sin nya hemstad Kiruna. Mr T bestämde ställe och jag känner spontant att jag kommer besöka Grill igen. Kanske mest för för den coola inredningens skull ;-)
Det är verkligen häftigt när folk man inte träffat på länge känns som vänner man hänger med all the time. Skönt att se att ingen hade förändrats. Jag har på känn att det blir flera reunions inom kort. Då är det säkert fler gamla Passagenrävar som vill va med? ;-)
 
PS: Duschgurka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar