2012-09-16

Tack till Blackbirds på Börsen!

Håll i hatten! Eller fjädrarna! Nu blir det flyga av tack vare de svarta fåglarna, och jag hade klätt mig därefter. Däremot tog jag knappt några bilder för att jag för en gångs skull ville NJUTA av en hel show. Jag står ju oftast längt fram med ajfånen/amatörkameran i högsta hugg och försökter ta snygga bilder medan jag skriker och fnittrar förtjust. Var faktiskt en annorlunda upplevelse att stå längst bak på en burleskshow och se allt. Så även om det är de fantastiska damerna i Blackbirds Burlesque Cabaret som borde synas på bilderna nedan så förevigade jag mest mig själv och mina andra snygga vänner ;-)
Showen förevigade jag mentalt och har tänkt på den flera gånger idag för det var så snyggt! De hade drillats perfekt av Hans Marklund och finslipat detaljerna. Och så ljuv musik från Grandma!
Kom igen Hamburger Burs, kör nu repris på showen nästa år! Fler borde få njuta av det här!





 
 
 
 
 
 
 

 

PS: Tänk vad oglamouröst mitt liv hade varit om jag inte hittat burlesken. Och vilka fantastiska människor jag hade gått miste om att lära känna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar