2012-09-20

Skrattattack med Klas Hallberg!

 
Idag var jag och bossen testpublik för Klas Hallbergs kommande (namnlösa) föreställning. Fantastiskt! Skrattattack! Jag har älskat honom sedan jag såg föreställningen "Hångla mer" (jag såg den flera gånger). Fantastiskt att få vara delaktig i en kväll när han provar sitt nya material på publik.
Jag vill inte skriva så många spoilers för jag tycker att ALLA ska se den. Jag kommer antagligen gå och se den på Rival i vår också!
När jag såg "Hångla Mer" fick det mig att inse att Mr Fridh (ja han hette så ;-) inte var mannen i mitt liv. Och den föreställningen gav så mycket som jag burit med mig. Jag "småpussas" fan inte genom livet. Det härliga med den nya föreställningen var att jag inte kände att jag måste göra drastiska förändringar i mitt liv. Visst, jag målar säkert perfekta tavlor. Men jag vågar ställa "dumma" frågor. För frågar man inte får man ju inget svar. Jag har inte svar på allt men jag vågar dela med mig av mina funderingar och problem. Jag är inte ensam.

Vet du inte vem Klas Hallberg är tycker jag genast du ska klicka dig vidare till hemsidan



PS: Passande lyckokaka från kinakrogen vi åt på innan ;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar