2012-09-01

Fredagsmingel på Burleskapader

Att ett år kan gå så fort. Dags för en av årets höjdpunkter igen. Tidningar som DN hakade på trenden!

Lily De Luxe till vänster SVOR förra året att inte göra festival igen. Som tur var kom hon på andra tankar och tog hjälp av Evy Maroon.  

Så här såg det ut backstage. Härlig avslappnad stämning, fin choklad, skön musik, lite sång, lösfrallor och nakna boobs.

BILD FATTAS


Peppen! Nu kör vi! Jag gick ut som nummer två.

Showtajm!!! Fredagsminglet bjöd på lite av varje. Balett. Klassisk burlesk. Gruppnummer. Sjungande jojomästare!

BILD FATTAS


Ikväll ser du några av dem här på Burleskapaders scen; Lola van Dyke, Ivoncita, Miss Diamond, Ruby Luscious. Det vill du bara inte missa!!!

Burleskapaders DJ heter BeatGirl. Jag hann inte fånga henne på bild igår. Men hon hängde här.


Mina finaste Anncy och Fröken Pralin i publiken! Tack för ni kom och hejjade, fotade och filmade!

Bästa hänget! Kul. Nästan. Jämnt. Med Fröken Pralin och Herr Munspel (som jag döpt om dig till nu!).


Anncy hade med sig en ny bekantskap som passade perfekt in i sällskapet. Introducing; The Bodyguard ;-)
Obligatorisk bild med Björn och mig. Men måste ta ny ikväll med mer spotlight på oss!!!



Jag har de roligaste vännerna. PUNKT! Burkläskarrangörerna Bernie Gogo och Lady Francescca!


Och så en superglamourös avslutning på en jättehärlig kväll!!! Man ser att jag är kär i min kebab!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar