2012-09-06

Doin some business!


 

Någon annans garderobsprojekt!

Jag är ju en riktig krängare! Den här gången tog jag mig an en bekants garderob. Dealen var att jag fick kläder som passade och lite provistion i ersättning för de fina kläder som jag sålde. Och gissa om det var mycket fint! Bettie Page Clothing. Trashy Divas. Pinup Girl Clothing. Asos. Jag invigde min fina Trashy Divas klänning på Burleskapader. Fröken Pralin var snyggast i hela Sigtuna i körsbärsbaddräkten. Och Nugget blev en golden nugget på ett bröllop! Massa andra tjejer fyndade både hemma hos mig och i gruppen. Och snart ska vi ta oss an höstkläderna!
Jag erkänner att jag ångrade mig liiite när jag hade hela hallen full av någon annans kläder när jag inte lyckas bli av med mina. Men jag visste att det skulle bli lättsålt. Och betalat i kläder är ju inte helt fel.
A win win situation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar