2012-09-02

Burleskapader Lördagen

Pizza och sista pimpning hos Fröken Pralin innan vi stressade iväg till Kägelbanan för kvällens Burleskapader. Vi hade redan provsvängt våra lurviga till den gamla skivspelaren ;-)

 Älskar att Sindy Volkano körde sitt race och hamnade front row med oss andra ;-)

Obligatorisk "Fancy & Jolie" bild. Vi måste alltid ta en bild på oss två. Resultatet brukar variera ;-)

Döden dö till den som snodde ett par tassels från Lady Francessca! Man är ju van vid att alla är så snälla!

Så länge sen jag såg Lie irl. Fast jag har ju sett henne modella i Min Budouir så klart ;-) Von Sven gjorde fågeln på handen. Tyvärr satt den nog bara kvar en dag :-(

Jag blir alltid lika varm i hjärtat när jag träffar Adoria Amoria. Jag kommer alltid vara hennes fancy mama efter att hon hittade min blogg och burlesken. Är så stolt över henne och The Royal Roses! 
 

Haha. I löve my friends. Lady Francescca och Bernie Gogo är fantastiska ihop!

Hon brukar kalla sig Fröken Pralin... men jag vet inte vad som hade hänt vid kvällens slut? ;-)

Vad gör man inte för sina vänner? Rättar till sminket. Glittersmink hamnar ÖVERALLT!!!

Och sen är man redo att rocka loss till BeatGirls toner!!!
 

Sötaste paret!

Så roligt att Ann jag lärt känna genom Fancy Fatshiongruppen kom till Stockholm för detta! Yeah!
Tack till Lily De Luxe för en fantatisk festival. Och för att du lät mig uppträda på fredagen. Så kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar