2012-08-15

Vart tog jag vägen?!?


Livet... Suck... Livet...

Jag är inte alltid stark. Jag må ha jobbat upp min självkänsla och vara relativt säker i mig själv nu för tiden. Men när man får för mycket obefogad skit... ja då har även jag en gräns. JÄven jag tvivlar. På mig. Min förmåga. Mitt jag.

Så jag behövde vila upp mig.
Men hade inte planerat att låta mitt online-jag ta lååååångledig.

Efter att det bla diskuterats i gruppen huruvida jag äger rätten till "Fancy Fastshion" och hur man gör för att regga det på PRV (alltså inte hur jag ska göra det utan hur någon annan kan göra det även om det är omoraliskt) så fick jag en spark i baken. Nu är det ju inga nyheter för mig i och med att jag jobbat på skivbolag och var den som höll i ansökningarna av namn ;-) Men jag tog tag i hur-ska-jag-göra-för-att-starta-eget-drömmarna... igen!

Och fick datavirus!
Vet inte vad ödet försöker säga mig?!? Don't follow THAT dream?

Och sen fick jag en blåsa I ögat. Mycket irriterande. Men tydligen vanligt. Typ allergi?!?

Och sen var det en kille. Och alltid när det gäller mig och killar så slutar det ju i katastrof! Det kukar ur liksom ;-)

Sen jobbade jag på att få nytt "jobb".

Sen var det inte mycket energi kvar till mig.

Men nu tror jag att jag laddat batterierna i alla fall och är säker på vem jag är igen. Ganska så iaf :-)


5 kommentarer:

  1. Härligt! Har saknat dig!

    SvaraRadera
  2. Har också saknat dig. Glad att det är lite mer styrka i dig igen.
    Kram från sälen.

    SvaraRadera
  3. lisa wahlberg2012-08-18 22:52

    Frida du är kanon å gruppen betyder så himla mycket för oss alla där inne.Sen är de alltid så när nån bestämmer å måste ta alla beslut så blir de ifrågasatt av vissa.Fancy fatshion är verkligen början på nått stort,har inte vart med allför länge men redan så har de påverkat mitt liv välldigt possitivt. Tråkigt att du får ta massa skit men hoppas du står på dig.Tusen kramar Lisa wahlberg

    SvaraRadera